Πως να χτίσεις ένα ηγετικό προφίλ

Ξεχώρισε ως κάποιος με μια πραγματική μοναδική αντίληψη, τον οποίο σέβονται μέσα και έξω από την επιχείρηση. Να τρεις τρόποι να το πετύχεις:

Οικοδόμησε τη διαδικτυακή παρουσία σου. Το διαδίκτυο είναι το τέλειο μέρος για να αρχίσεις να προβάλλεις τη γνώση σου. Ανάρτησε σχόλια σε μπλογκ, γράψε τις δικές σου αναρτήσεις και συνδέσου με άλλους μπλόγκερ για να δημιουργήσεις ένα δίκτυο.

Κέρδισε μερικές διακρίσεις. Προσδιόρισε διακρίσεις οι οποίες μετράνε στον κλάδο σου και μην φοβηθείς να θέσεις υποψηφιότητα για κάποια βραβεία ή να πείσεις τους συναδέλφους σου να σε προτείνουν.

Πρόβαλε τα δυνατά χαρτιά σου. Δεν έχεις πάντοτε τον έλεγχο των σχέσεων και των γνωριμιών σου, εάν όμως έχεις πτυχίο από μια κορυφαία σχολή ή συστάσεις από σημαντικούς ανθρώπους, φρόντισε να τα επιδεικνύεις. Επίσης φρόντισε να επιδείξεις ένα καλό βιβλίο που μόλις έχεις διαβάσει ή το πόσο αναγκαίο ήταν για την εκπαίδευση σου το τελευταίο σεμινάριο που παρακολούθησες. Η αξιοπιστία που επιβεβαιώνεται μέσω τρίτων είναι πολύτιμη.

Εστίασε στις ξεχωριστές ικανότητες σου

Όταν πουλάς τον εαυτό σου στην αγορά των ταλέντων, μάλλον εύκολα θα εστιάσεις στα δυνατά σημεία σου που έχεις κερδίσει με κόπο, τα οποία είναι απαραίτητα για τη ζητούμενη εργασία. Οι ικανότητες αυτές είναι συνήθως εκείνες τις οποίες διαθέτουν και αρκετοί άλλοι ακόμα. Όμως το πλέον εξαίρετο ταλέντο σου είναι πιθανόν κάτι που κάνεις χωρίς καν να το σκεφτείς. Ζήτα να μάθεις από συναδέλφους ή φίλους ποια δυνατά σημεία σου μπορεί εσύ ο ίδιος να υποτιμάς. Έκφρασε με σαφήνεια στους μελλοντικούς εργοδότες ή στο αφεντικό σου ή στον υφιστάμενο σου , τι μοναδικό έχεις να προσφέρεις ως υπάλληλος. Οι εργοδότες δε θέλουν απλά κάποιον ελαφρώς καλύτερο από όλους τους άλλους : αναζητούν κάποιον με ένα πραγματικά ξεχωριστό σύνολο δεξιοτήτων.

11q

Πηγές / Βιβλιογραφία